Určeno pro |
Unisex, Pánské |
Průměr kol |
29" |
Odpružení |
celoodpružené |
Zaměření |
MTB, trail |
Model |
SCOTT Spark |
Materiál rámu |
karbon |
Hmotnost v kg cca |
11.4 |
Rám |
Spark Carbon HMF, Integrated Suspension Technology, Flex Pivot / Adjustable head angle, Syncros Cable Integration System, BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline |
Vidlice |
FOX 34 Float Factory Air / Kashima FIT4, 3-Modes with low Speed adj. / Kabolt 15x110mm axle / 44mm offset, tapered steerer / Lockout / Reb. Adj., 130mm travel |
Zadní tlumič |
FOX NUDE 5T Factory EVOL Trunnion, SCOTT custom w. travel / geo adj., 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend, Custom large Air volume / DPS / Kashima / Reb. Adj., Travel 120-80-Lockout / T165X45mm |
Systém tlumení |
SCOTT TwinLoc 2 Technology, Suspension & Dropper Remote, 3 Suspension modes |
Hlavové složení |
Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System, Stainless, +-0.6° head angle adjustment, ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Přehazovačka |
SRAM X01 Eagle AXS 12 Speed, Wireless Electronic Shift System |
Řazení |
SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller |
Brzdy |
Shimano XT M8120 4 Piston Disc |
Kliky |
SRAM X01 DUB Eagle Carbon crankarm, 55mm CL / 32T |
Středové složení |
SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm |
Řídítka |
Syncros Fraser iC SL DC Carbon, 0° rise / back sweep 8° / mini Rise / 760mm, Syncros Performance XC lock-on grips |
Pedály |
nejsou součástí |
Sedlovka |
FOX Transfer Factory Dropper Post Kashima, 31.6mm / S size 125mm / M size 140mm / L size 150mm / XL size 150mm |
Sedlo |
Syncros Tofino 1.5 Regular, Titanium rails |
Řetěz |
SRAM CN X01 Eagle |
Kazeta |
SRAM X01 XG1295 / 10-52 T |
Pláště |
Syncros Silverton 1.0-30 6 Bolt, F: 15x110mm, R: 12x148mm, 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H, DT Swiss Ratchet Hubs / XD Driver, SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever, with 6mm Allen, T30 and T25 Tools |
Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg |
128kg, Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo |
Sezóna |
2023 |
Velikost |
M |